Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Az „alternatív Budapest” is vonzó az osztrák turisták számára

2012. szeptember 05.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

A Magyar Turizmus Zrt. sajtóútjai nyomán pár héten belül immár a második terjedelmes – több százezer potenciális osztrák turistát megszólító – cikk jelent meg az ausztriai sajtóban Budapestről. A közel félmilliós olvasótáborral rendelkező Oberösterreichische Nachrichten (OÖN) hétvégi száma 2 egész oldalas élménybeszámolót szentel a „második benyomás” alapján megismerhető Budapestnek. Az összeállításban a kliséken túli rejtett látnivalók és a velünk élő titkos történetek is megelevenednek az olvasók szemei előtt. Monika Raschhofer az OÖN újságírójaként az MT Zrt. tanulmányútja alapján szagolt bele a budapesti romkocsmák misztikus világába, a VIII. kerület palotái mögött rejtőzködő gangos házak egyedi életébe, s kontrasztként a méltán híres fürdőink nyújtotta kényeztetés luxusába. Mindezen mozaikkockákból egy egyedülálló és titokzatosan csábító város képe ismerhető meg, amelynek hangulatát érdemes behatóan átélni – foglalható össze a turistacsalogató cikk üzenete.


Nemrégiben hasonlóan átütő erejű cikket közölt fővárosunkról Ausztria legolvasottabb napilapja, a 3,8 millió (!) olvasóval rendelkező Kronen Zeitung is. A cikk szerzőjének élménybeszámolója Budapestet, – mint az osztrákok legkedvesebb szomszédjának fővárosát, – a kávéházak és a fürdők fellegvárának nevezte, ahol pozitív irányú dinamikus fejlődésnek, s csodálatos épített- és természeti környezetnek lehetnek tanúi a turisták. A konkrét étterem és programajánlóval ellátott cikk, kitér arra, hogy Budapestet érdemes szárnyashajóval, vagy vonattal, illetve a kettő kombinációjával tett út során felfedezni.


A jelzett két cikk médiaértéke meghaladja a 100 ezer eurót. Az osztrák piacon az MT Zrt. a későbbiekben is nagy hangsúlyt helyez a tanulmányutak szervezésére: Ausztriából éves átlagban másfél-hetente indulnak szervezett utak újságírók és turisztikai szakemberek számára. Az MT Zrt. ausztriai képviseletének kampányairól, valamint marketing- és üzleti tervéről további információ itt: http://www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok
 
au1 au2