Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Az MT Zrt. ausztriai roadshow-ra indult

2013. április 25.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete – együttműködésben a Corps Touristique Austria (CTA) több turisztikai képviseletével és az Europäische Reiseversicherung társasággal 5 állomásból álló roadshow-ra indult Ausztriában, hogy vezető osztrák utazási irodák szakemberei számára bemutassák turisztikai kínálatunk aktualitásait. Április 23-án St. Pöltenben, – a szakmai prezentációsorozat első állomásán – az alsó–ausztriai turisztikai szakma előtt került sor Magyarország turisztikai slágereit bemutató prezentációra. Az információs délelőttön olyan neves utazásszervezők képviseltették magukat, mint a Verkehrsbüro Ruefa Reisen, a Kneissl Touristik, vagy a High Spirits Agency.

ausztria_roadshowA délelőtti workshopok keretében a magyar prezentáció a hazai turizmus stratégiai termékeit és az aktuális kampányakciókat mutatta be, sorra véve azon rangos elismeréseket és díjakat, amelyekkel az elmúlt években az osztrákok illették turisztikai szolgáltatásainkat. Ennek megfelelően szóba került a sárvári Spirit Hotel „Best Destinaton Spa 2010” kitüntetése, amelyet a bécsi wellness intézet adományozott oda, illetve a magyar pálinkáknak kiosztott aranyérmek sokasága az ausztriai Destillata szakversenyen. Ugyancsak az osztrák Bank Austria és Statistik Austria nyilvánította hazánkat az elmúlt években a legjobb ár-érték arányú utazási célnak, amely érvrendszert az MT Zrt. csak átvette kommunikációjában, de a „kitűnő bizonyítványt az elfogulatlan osztrák intézetek állították ki Magyarországról”- érvelt az MT Zrt. ausztriai képviselete. A prezentáció során az osztrák partnerek tájékoztatást kaptak a képviselet ausztriai aktivitásairól, úgy mint a májusi linzi magyar napokról, melyre szeretettel invitáltuk a szakmát. A prezentációban szó esett a mycentrope kártya akció részleteiről és eredményességéről. A roadshow a sikerességére való tekintettel májusban Bécsben, majd júniusban Tirol, Voralberg, és Felső-Ausztria tartományokban folytatódik.

Ausztria az egyik legfontosabb B2C piacunk, ahol a nagyközönségi kommunikáció kiemelt hangsúlyt kap, ugyanakkor a szakmai partnerség további előmozdítása érdekében az MT Zrt. folyamatosan informálja az osztrák turisztikai szakmát a magyar kínálati paletta újdonságairól és a kooperációs lehetőségekről. Az MT Zrt. osztrák piacon folytatott aktivitásáról és a tervezett akciókról további infók itt: http://at.gotohungary.com/hirek_ms_at.

(Az április 23-ai St Pölteni fórumon készült sajtófotó)