Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Élménykártyán keresztül népszerűsíti Magyarországot az MT Zrt. Ausztriában

2013. március 05.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete stratégiai együttműködésben az osztrák Central Danube projekttársasággal hatalmas médiaérdeklődés mellett mutatta be az egyedülálló kooperáció keretében megvalósuló turisztikai értékesítés-ösztönző eszközt: a Mycentrope-élménykártyát (www.mycentropecard.com) a március 5-én, Bécsben tartott sajtótájékoztatón.

A sikeres Alsó-Ausztria kártya (www.niederoesterreich-card.at) és a Rot-Weiß-Rot in Ungarn turisztikai mozgalom analógiájára és azt ötvözve, a hazai turisztikai szolgáltatóknak is lehetőségük nyílt arra, hogy 2013. április elejétől a kártyarendszerhez csatlakozva is értékesítsék kedvezményes ajánlataikat az osztrák piacon. A kedvezményes szolgáltatói ajánlatokat több hónapos előkészítő munkát követően az MT Zrt. csatornázta be a Central Danube újonnan induló Mycentrope-élménykártya programjába, amely a magyarországi mellett cseh és szlovák TOP turisztikai és kulturális ajánlatokat is tartalmaz. Az élménykártya a kezdeti szakaszban 29 magyarországi turisztikai ajánlatot foglal magába, amelyek között 5 csillagos wellness ajánlatoktól kezdve, a világ legjobb bárjának számító A38 étteremben beváltható kedvezményeken keresztül számos családi- és szabadidős programig minden megtalálható, ami iránt az igényes osztrák turisták érdeklődnek. A névre szóló Mycentrope-élménykártyával közel 50 turisztikai attrakció és szolgáltatás látogatható meg, illetve vehető igénybe a három Ausztriával szomszédos közép-európai országban. A plasztiklap 15 eurós egyszeri bekerülési ára már egy használat során is biztosan megtérül a kedvezményeken keresztül.

„Az élménykártya hatalmas népszerűségnek örvend már most is Ausztriában, bár csak áprilistól lesznek érvényesek egy éven keresztül, máris 5000 darabot értékesítettek belőlük” – jelentette be a sajtótájékoztatón Dr. Andreas Hopf, a Central Danube GmbH ügyvezető igazgatója.
A szolgáltatói ajánlatokat és az élménykártyát a www.mycentrope.com portálon, továbbá a Central Danube által biztosított médiatámogatás segítségével népszerűsítik az osztrák piacon az év folyamán. Ausztriában hamarosan óriásplakát kampány hívja fel a kártyára, s a rajta keresztül elérhető élményekre a figyelmet. A Mycentrope élménykártyák a Raiffeisenlandesbank bécsi- és alsó-ausztriai teljes fiókhálózatán keresztül, mintegy 620 irodában, valamint a mycentropecard.com webshopon keresztül igényelhetők és vásárolhatók meg. Az MT Zrt. ezenkívül külképviseleti honlapján és a Rot-Weiß-Rot turisztikai mozgalmán, valamint az MT Zrt. ausztriai vásárain, workshopjain, szakmai rendezvényein keresztül ugyancsak népszerűsíti az élménykártyát és a mögötte lévő magyar ajánlatokat. Az első évben évi 10.000 db. kártya értékesítése valószínűsíthető.

„A kitűnő magyar turisztikai ajánlatokat tartalmazó élménykártya minden bizonnyal hozzájárul ahhoz, hogy a jól fizető osztrák turisták több ezer pótlólagos vendégéjszakát generáljanak hazánkban” – vázolta fel a kártya turisztikai- és nemzetgazdasági hasznát Kovács Balázs, az MT Zrt. ausztriai külképviselője. Az MT Zrt. bécsi irodájának vezetője egyben rámutatott, hogy „a Mycentrope-élménykártya áttörést jelent az eddig forgalomban lévő értékesítés-ösztönző kártyák területén, a Mycentrope-élménykártyával olyan eszköz került piacra, amely integrált és egységes turisztikai desztinációként promótálja, s teszi élmény dús szolgáltatásokon keresztül megélhetővé a közép-európai régiót”.

Az elmúlt évek átlagában az osztrák látogatók 120 milliárd forintot költöttek éves szinten Magyarországon, amelynek nagy része turisztikai célú költés volt. A jól fizető osztrák vendégek a forgalmi adón keresztül átlagosan naponta 80 millió forintot 'fizetnek be' a hazai költségvetésbe. Az osztrákok utazási szokásairól részletes tanulmányok és elemzések találhatóak az MT Zrt. ausztriai külképviseletének honlapján, ahonnan további információ olvasható a Mycentrope élménykártyáról, s az ausztriai képviselet Rot-Weiß-Rot in Ungarn turizmusmozgalmáról is: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok.

Fotók:

Hopf_Kovacs
Dr. Andreas Hopf (Central Danube) és Kovács Balázs (MT Zrt.) az élménykártya bemutatóján Bécsben

kartya