Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

A német sajtó szerint „Budapest az érzékek városa”

2013. április 30.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

Az MT Zrt. németországi képviselete aktív sajtómunkájának köszönhetően az elmúlt hetekben számos tudósítás jelent meg Budapestről, méltatva fővárosunk Németországban eddig még kevésbé ismert vonzerőit.

MittelbadischeA képviselet stuttgarti CMT vásáron tartott sajtótájékoztatójának egyik témáját, a budapesti újdonságokat mutatta be 2013 januárjában a mortimer-reisemagazin.de. A 2011-ben alapított, független utazási újságírókat tömörítő online utazási portál mára már közel a 40.000 látogatót számlál: http://www.mortimer-reisemagazin.de/streifzug-durch-ungarns-hauptstadt-budapest/

A 116 ezer példányszámban megjelenő Mittelbayrische Zeitung a képviselet havi sajtó-hírlevelének témáit dolgozta fel március 10-i számának utazási rovatában. A féloldalas cikk középpontjában a magyarországi események – Országos Étterem Hét, Húsvét Szentendrén a Skanzenben, MittelbayerischeSziget Fesztivál – és az ezekhez kapcsolódó élmények álltak. Szintén az élvezeteket hangsúlyozza a Mittelbadische Presse (112 ezer példány) féloldalas írása, amely az Easyjettel közös tavalyi sajtóút nyomán született. A cikk, amely az „Elmerülés az érzékek birodalmában“ címet viseli, fővárosunkat az egyik legérdekesebb városként mutatja be, amit mindenféle szempontból a sokszínűség és fiatalos lendület jellemez.

A 71 ezer példányban megjelenő és az üzleti utazók, utaztatók körében népszerű Business Traveller idei első számában újra ír Budapestről, ezúttal az „Érzékek városa“ címmel. A négyoldalas cikk szintén méltatja BusinessTravelerfővárosunk hihetetlenül sokrétű kínálatát: legyenek azok a Duna-parton sorakozó díszes épületek, a város zenei kínálata, az Opera, Klezmer koncertek, a Tavaszi vagy a Sziget Fesztivál, a romkocsmák és a budapesti fvw_Bpfürdők. Az író kiemeli továbbá az itt élők jól érzékelhető életszeretetét.

„Édes élet“ címmel a Deutsche Bahn magazinja, a DB mobil is bemutatja Budapest „érzéki oldalát“: a havonta több mint 500 ezer példányban megjelenő és a német vonatokban is kihelyezett színes újság kedvcsináló képekkel is illusztrált hétoldalas cikkben ír a budapesti kávéházakról – New York, Ruszwurm, Gerbeaud, Fröhlich, Tortaszalon – és az ott megkóstolható specialitásokról. A cikk az online magazinban is olvasható: http://mobil.deutschebahn.com/was-verbindet/das-suse-leben/.

Egy másik különleges attrakcióról, a Budapesti Tavaszi Fesztiválról készített riportot Kirsten Liese az 1,8 millió hallgatót számláló Deutschlandfunk számára. Az újságíró szintén az MT Zrt. meghívásában járt Budapesten. A német utazási szakma egyik legfontosabb lapja, a közel 32 ezer példányban megjelenő fvw (Fremdenverkehrswirtschaft) 6. számának„Destination & Produkt“ rovatában a német képviselet által kiadott hírlevél alapján a Sziget Fesztiválra hívja fel a szakmai közönség figyelmét.