Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Sikeres a BWI-kampány az osztrák piacon: 30%-al nőtt az ausztriai vendégforgalom

2013. január 22.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

bwiA KSH friss statisztikai adatai alapján sikeresnek és eredményesnek mondható a Budapest téli vendégforgalmát élénkítő Budapest Winter Invitation (BWI – www.budapestwinter.com) kampány. Az osztrák piacon folytatott intenzív kampány is hozzájárult ahhoz, hogy Ausztriából 30 százalékos forgalomnövekedést mértek novemberben a budapesti szálláshelyek, jóllehet a tavalyi rekordévnek köszönhetően nagyon magas volt a bázis. Mint ismert, a Szépművészeti Múzeum és az MT Zrt. összefogásának köszönhetően tavaly novemberben közös köztéri kampány zajlott Bécs belvárosában, amelynek keretében 50 citylight plakát népszerűsítette a Budapesten látható nagyszabású Cézanne és a múlt című kiállítást és a téli forgalomélénkítő turisztikai Budapest-kampány üzenetét.

A köztéri kampányt tucatnyi online, rádiós- és print megjelenés, nyereményjáték és hirdetés egészítette ki Ausztriában, milliós célközönséghez juttatva el a központi üzenetet: síelés előtt, után, helyett Budapest forró fürdőiben pihenjék ki éves fáradalmaikat az osztrák utazók. A budapesti turisztikai szakma és az MT Zrt. együttműködésében megvalósuló Budapest Winter Invitation (BWI – www.budapestwinter.com) kampány várhatóan 8-10 ezer pótlólagos osztrák vendégéjszakát, és több mint negyedmilliárd forintos addicionális forgalmat generál a budapesti szálláshelyeken a téli hónapok során. A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai kampányairól további információ itt: www.ungarn-tourismus.at/magyar-sarok.