Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Újabb sikeres bemutatkozás Szerbiában

2013. február 27.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

DSC00482A Magyar Turizmus Zrt. idén is önálló standdal volt jelen a déli szomszédos régió legjelentősebb turisztikai kiállításán, a február 21-24. között immár 35. alkalommal megrendezett International Fair of Tourism vásáron, Belgrádban. A vásár rendkívül népszerű a szerb és a szomszédos országok lakosságának körében és meghatározó szerepet játszik az utazási döntéseik meghozatalában. A 6 csarnokban, közel 500 turisztikai kiállító várta a látogatókat az év minden időszakára vonatkozó utazási ajánlatokkal, kedvezményekkel. A vásár díszvendége Németország volt. Az MT Zrt. hazánk turisztikai kínálatát egy 80 m2-es, központi elhelyezkedésű standon képviselte, melynek látványelemei – a már számos alkalommal díjazott – felszín alatti vízkincsünket helyezik a középpontba. A magyar stand társkiállítói a szerb látogatók által leginkább keresett szolgáltatásokat nyújtó szálláshelyek és programgazdák voltak. Az idei évben is nagy tömegeket vonzó standon hasznos információkkal és ajánlatokkal várták az érdeklődőket. A legkeresettebb turisztikai terméknek az egészségturizmus, azon belül is a fürdők, valamint Budapest bizonyultak. Déli régióink továbbra is népszerűek, így Mórahalom, Szeged, Gyula, az élményfürdők, Dél-Dunántúl és a harkányi fürdő, de a budapesti Ramada Aquaworld is eredményes részvételt könyvelhetett el a rendkívül látogatott szerbiai turisztikai kiállításon. Az érdeklődők a frissen elkészült, szerb nyelvű, piacspecifikus kiadványt is magukkal vihették. A magyar megjelenés sikerességét a szerb média kiemelkedő érdeklődése is bizonyítja: az MT Zrt. képviselete az Aquaworld szállodával közösen tett eleget a Szerbiában legnézettebb kereskedelmi csatorna, a Pink TV vasárnap reggeli élő beszélgetős műsora meghívásának.
DSCN2111A Magyarországra irányuló szerb látogatóforgalom a KSH előzetes adatai szerint 2012-ben ismét meghaladta az előző évi adatokat: országosan 15,5%-kal több vendégéjszaka realizálódott Szerbiából hazánk kereskedelmi szálláshelyein. A vendégéjszakák megoszlásában is változás mutatkozott: míg korábban közel 70%-uk a Budapest-Közép-Dunavidék régióban realizálódott, addig az elmúlt évben látványos növekedés volt a Dél-Alföld régió kereskedelmi szálláshelyein is. Ez utóbbi régióban mind a vendégszám mind pedig a vendégéjszakák számának tekintetében megduplázódtak az eredmények az előző évhez képest. A kedvező adatok is alátámasztják az MT Zrt. által végzett promóciós tevékenység eredményességét, ami – a mindenki által elsőszámú desztinációnak számító Budapest mellé – a magyarországi fürdőket és egészségturisztikai szolgáltatásokat is a kiemelt utazási motivációk sorába emelte.
A Magyar Turizmus Zrt. a szerbiai lakosság megszólítására újabb kampánnyal folytatja az évet: a 2012-es gyakorlat mintájára, immár hagyományosan március 11-31. között 3 hetes online forgalomélénkítő kampányt bonyolít le a déli szomszédos ország legjelentősebb utazási, valamint közéleti online médiumaiban. A kampány során az új szerb nyelvű honlapon (rs.gotohungary.com) wellness és további kikapcsolódási lehetőségeket kínáló szolgáltatók kedvezményes ajánlataival is találkozhat a látogató. A tavalyi évben több mint 27.000 oldalletöltést generált kampány a tavaszi, valamint húsvéti időszak forgalmát kívánja növelni.