Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Magyarországot népszerűsítő akció Csehországban

2010. június 07.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés
Magyarország turisztikai kínálata több szempontból is a figyelem középpontjába került Csehországban a Magyar Turizmus Zrt. közreműködésében. A Prága központjában található elegáns bevásárlóközpontban, a Palladiumban, a vásárlók két héten át ismerkedhettek Magyarország turisztikai, gasztronómiai és kulturális ajánlataival. A nagy érdeklődéssel övezett programsorozat június 6-án, vasárnap zárult az MT Zrt. külképviselőjének előadásával és néptáncbemutatókkal.
A cseh közönségnek Pécs2010, Európa Kulturális Fővárosa is bemutatta sokszínű, vonzó kínálatát. Az MT Zrt. és a Prágai Magyar Kulturális intézet közös akciójának keretében Hegyi Zsuzsanna, az MT Zrt. Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóságának vezetője a város nevezetességeiről tartott előadást, majd egy helyi borászat kitűnő borait kóstolhatta meg az érdeklődő közönség.
A cseh piacon folyamatosan növekvő érdeklődés tapasztalható a magyarországi turisztikai termékek iránt. Az igen népszerű magyar fürdők mellett egyre többen érdeklődnek az aktív turizmus, a természetjárás, kerékpározás és a kulturális programok iránt. A Cseh Köztársaság Magyarország egyik legdinamikusabban növekedő küldőpiaca. 2009-ben 134.373 cseh vendég (+20,9%) 381.611 vendégéjszakát (+22,5%) töltött a kereskedelmi szálláshelyeken, ezzel Csehország a 6. legnagyobb küldőpiacunkká vált.