Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Pecsételős fesztiválok a Balatonnál

2010. július 13.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

Mint arról korábban beszámoltunk, a Magyar Turizmus Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága (RMI) a Fesztiválok Éve keretében – az éves marketingtervében rögzítetteknek megfelelően – meghirdette a kiemelt fesztiválokat érintő, forgalomgeneráló céllal életre hívott pecsétgyűjtő akcióját. A májustól-novemberig tartó kampány az RMI előrejelzése szerint akár 3-4 százalékos forgalomnövekedést generálhat egyes nyári rendezvényeken. A pecsétgyűjtő füzetbe 28 rendezvényen lehet pecsételtetni, ezekből már tíz lezajlott, valamint a 120.000 példányban kiadott brosúra kb. egyharmada fogyott már el. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az akció elsősorban a visszatérő vendégek körében népszerű: ők elsősorban fővárosiak, illetve a Balaton környéki megyékből érkeznek. Becslések szerint eddig legalább 30 ezer pecsétet osztottak ki a játék keretében. A pecsétet gyűjtők száma várhatóan a következő hónapban tovább bővül, hiszen kezdetét vette a főszezon és azok a rendezvények, amelyek rossz idő esetén is tömegeket vonzanak a tó partjára.

A játékszabály szerint öt pecsétet kell, hogy összegyűjtsön a fesztivállátogató, a betelt füzetért pedig garantált nyeremény jár, illetve a négy sorsoláson balatoni üdülést, wellness hétvégét nyerhet a szerencsés visszaküldő.

Az akciót az M7-es autópálya melletti gigaplakáttal, a Budapesten és a vidéki nagyvárosokban kihelyezetett city-light plakátokkal erősítette és kívánja támogatni a II. félévben is a Balatoni RMI.

A főszezont megelőző időszakban, valamint a főszezon folyamán a „Balaton, a fesztiváltenger” éves szlogennel fémjelzett promóciós kampány keretén belül számos PR cikk, szerkesztett hirdetés, valamint háttéranyagok összeállításával népszerűsíti az RMI a régió turisztikai kínálatát. A Fesztiválok Évében a nyári kampány fő tartalmi elemeként a fesztiválokra, a kulturális rendezvények sokaságára, valamint az elmaradhatatlan vízparti, családi üdülések bemutatására helyezi a hangsúlyt a Társaság.