Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Plakátkampánnyal folytatódik a Budapest Adventure nyári kampány népszerűsítése Észak-Európában

2009. június 25.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

Mint arról korábban hírt adtunk, online kampány keretében megkezdődött a Magyar Turizmus Zrt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., a Magyar Szálloda Szövetség, a Malév Zrt., a Budapest Airport Zrt. és a budapesti szolgáltatók által elindított nyári Budapest Adventure kampány népszerűsítése Észak-Európában. Az online kampány most egy héttel meghosszabbodott, és ezzel egyidejűleg megkezdődött a köztéri plakátkampány is a Budapest Adventure népszerűsítésére: Svédország és Norvégia nagyvárosaiban – ahonnan közvetlen légi összeköttetés van Budapestre – több száz utcai plakát hirdeti Budapest nyári turisztikai kínálatát. Stockholmban, Göteborgban és Malmőben a belváros sétálóutcáin és buszmegállóiban, Oslóban pedig a központi pályaudvaron, a reptéri vonat peronjain jelentek meg az ”Eurosize” formátumú plakátok, összesen 220 db.
A kampány két hete alatt, június második felében, milliós nagyságrendű az a szám, ahány járókelő találkozik a szokatlan grafikájú, figyelemfelkeltő plakátokkal és az azokon megjelenő kampányhonlap címmel (www.budapestadventure.com). A svédek és norvégok, különösen a fiatalok nagy része csak ezekben a hetekben dönti el nyári úti célját. A kampány különösen a rugalmas döntésekre kész fiatal korosztálynak szól – a plakátok elhelyezése ennek megfelelő: az általuk leglátogatottabb üzletek, mozik és szórakozóhelyek, valamint a pályaudvarok környékére koncentrál.