Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Image formáló és értékesítés-ösztönző rádiós kampány Németországban

2011. március 31.
 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés

A KSH 2010. évi előzetes statisztikai adatai szerint a német beutazást jellemző adatok a 2010-es év második felére nagymértékű javulást mutattak. A balatoni vendégforgalmi adatok azonban egyelőre még negatív eredményekről tesznek tanúbizonyságot, aminek kissé ellentmond az a tény, hogy a nagyobb német utazásszervezők már 2010-ben érezték a javulást e régió tekintetében. A régióban továbbra is meghatározó szerepe van a német vendégforgalomnak, így a Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete az idei évben mindenképpen szeretné megállítani az évek óta tartó balatoni beutazó forgalom csökkenését. Ennek érdekében a kelet- és délnémet tartományokban kora tavaszi átfogó szemléletformáló és értékesítés-ösztönző kampányt kezdett a társaság. A szerződött négy jelentős német regionális rádió (Charivari, Hit- Radio Antenne 1, a Landeswelle Thüringen, illetve a NRJ Sachsen) egyenként is többmilliós hallgatótáborral rendelkezik. A német képviselet spotjait, a Balaton témájú érdekes interjúkat, illetve akár az egyórás magazinműsort az MT Zrt. németországi külképviselete a társaság Balatoni Regionális marketing Igazgatóságának munkatársaival, minden adó a maga stílusához igazította. Ennek megfelelően, az elsősorban aktív kikapcsolódási formákat kereső egyéni turistákat megszólító adások hol komolyabb, hol pedig fiatalosabb stílusban kerülnek sugárzásra. Természetesen minden rádiós megjelenéshez nagyközönségi játék is kapcsolódik, amelynek nyereményeit a Vértes Konferencia Hotel, a Kolping Hotel és a Hotel Silver Resort ajánlotta fel.
A komplex rádiós megjelenéseket az MT Zrt. németországi külképviseletének honlapján megtalálható, közvetlen szállodai ajánlatok teszik teljessé, amelyek összegyűjtését és koordinálását a Zrt. Balatoni Regionális Marketing Igazgatóság vállalta magára mint társszervező.
A német képviselet a tavaszi hónapokban több olyan akciót is tervez, amely a Balaton régió vendégforgalmának jelentős növelését célozza. A társaság az értékesítés-ösztönzés jegyében, a PA Touristik együttműködés mellett, több nagy utazásszervezővel is közös nagyközönségi és szakmai akciókat hajt végre. A korábbi években megkezdett munka első eredményei már látszanak: az ITB vásáron a legnagyobb beutaztatók már javulásról beszéltek a Balaton régió esetében is.