Itthon.hu - Itthon otthon van

Magyar turisztikai portál

Languages

Címkefelhő

Ausztria  Balaton  Budapest  EKF  Fesztiválok Éve  Németország  Pécs  Pécs2010  Tisza-tó  egészségturizmus  gasztronómia  kampány  kiállítás  média  német  osztrák  sajtó  statisztika  tanulmányút  vásár 

Tevékenységünk

 Bookmark and Share  Cikk nyomtatás  Link küldés
A Magyar Turizmus Zrt. a Magyarország mint turisztikai desztináció népszerűsítéséért felelős nemzeti turisztikai marketingszervezet. Legfőbb célja a vendégszám, a vendégéjszaka-szám és a turizmusból származó bevételek növelése. Munkájában meghatározó irányelv a turisztikai szakmával és a stratégiai partnerekkel való szoros együttműködés. Minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kíván fektetni a „turisztikai szakma szolgáltató partnere” szerepre. Ezért még több olyan akciót szervez, amelyhez a szakma is tud kapcsolódni. A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is.
 
A Magyar Turizmus Zrt. valamennyi akciójáról részletes információ található a mindenki számára publikus Akcióterv-ben.
 

Letölthető a Magyar Turizmus Zrt. 2013-as marketingterve!

• Folyamatos szakmai és szervezeti megújulás;
• a turisztikai kínálat márkaként történő megjelenítése;
• termékalapú marketingkommunikáció;
• új hívószavak („Harmónia”, „Ébredés”, „Zsongás”, „Derű”) és termékalapú szezonális időzítés a belföldi turizmus élénkítésére;
• teljesen megújult internetes portál;
• szorosabb szakmai együttműködés a hazai és a nemzetközi szakmával (ETC, V4), több közös kampány és akció;
• erősebb hangsúly az árualap fejlesztésen, nevezetesen az új termékek és szolgáltatások megismertetésén;
• jelenlét még több feltörekvő piacon;
• újabb eszközök a hivatásturizmus élénkítésére.

Fenti kulcsmondatok foglalják össze azokat a legfontosabb újdonságokat, amelyek a Magyar Turizmus Zrt. 2013. évi marketingtervében megjelennek, azaz a jövő évi nemzeti turisztikai marketingtevékenység irányvonalainak új elemeit képezik.
A 2013. évi nemzeti turisztikai marketingterv három fő részből áll
 Stratégiai terv
 Taktikai terv
 Mellékletek

A tervezett akciókat a rendelkezésre álló források függvényében valósítjuk meg.